Testimoni Bio Velocity Sleep Mate


Pada 29 September 2013, saya dan rakan-rakan menghadiri satu sesi perkongsian testimoni yang diadakan berkenaan Tilam Ajaib @ Bio Velocity Sleep Mate.
Bermula jam 1 tengah hari di Dewan San Choon, Wisma MCA di Jalan Ampang, terdapat sebanyak 7 testimoni yang telah dibentangkan.

Tidak tersangka bahawa produk ini mampu mengurangkan kesakitan fizikal dan bebanan jiwa yang dialami oleh mangsa dan keluarga mangsa.

Testimoni juga datang dari pelbagai genap lapisan masyarakat, tidak kira usia dan bangsa.

Ternyata Bio Velocity Sleep Mate boleh digunakan oleh semua orang.

Dan suka saya menyatakan di sini bahawa Bio Velocity Sleep Mate bukan penawar/ mujarab untuk semua penyakit.

Kita digalakkan berikhtiar untuk mengubati setiap penyakit, dan hanya Allah swt yang akan menyembuhkan, dengan izinNya.

Saya senaraikan beberapa screen shot untuk testimoni yang dikongsikan.

Testimoni 1
Testimoni Dr Hasbi Harun : ayah yang hanya bergerak menggunakan kerusi roda 
Dr Hasbi Harun adalah seorang GLAMpreneur yang memberi Bio Velocity Sleep Mate kepada ayahnya yang mengalami semput kronik sehingga tidak mampu berjalan sendiri dan terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak.
Testimoni Haji Harun
Selepas menggunakan Bio Velocity Sleep Mate selama 3 hari sebagai alas tidur, Haji Harun sudah boleh berdiri tanpa bantuan atau sokongan. Sendi-sendi beliau juga semakin kuat dan kini sudah boleh berjalan sejauh 20 meter tanpa bantuan kerusi roda.

Testimoni 2
Testimoni kedua berkenaan pesakit kanser ovari yang mengalami kesan selepas kemoterapi yang mengganggu aktiviti harian beliau. 

Rawatan kemo itu menyebab rambut beliau gugur, selalu mengalami mood swing dan sukar untuk berjalan tanpa bantuan orang. Nak bangun susah, nak duduk susah dan nak berjalan pun susah.

Selepas menggunakan  Bio Velocity Sleep Mate selama sebulan, beliau sudah boleh berjalan sendiri dan menjadi lebih segar dan positif dalam menjalani kehidupan harian beliau.


Syukur ke hadrat Ilahi kerana di atas perkenanNya usaha ahli keluarga mangsa di atas dimakbulkan dan semua testimoni kini semakin pulih dan positif dalam menjalani kehidupan harian.

Bio Velocity Sleep Mate bukanlah penawar atau penyembuh segala penyakit tetapi usaha dan percaya, inshaAllah dipermudahkanNya.

Nantikan sambungan testimoni Bio Velocity Sleep Mate pada entry yang berikutnya.
Bagi yang mahu mendapatkan demo atau penerangan lanjut, boleh hubungi saya.
Semuanya percuma.

Haiqal Rawlins
012.280.1977
E-mail : rawlins.una@gmail.com | FB : rawlins.ichigo | IG : rawlins_glam


Post a Comment

0 Comments