Breaking fast with Electrans

10:18 PM

Pejam celik pejam celik dah masuk suku ke dua bulan puasa kan
Kejap je masa berlalu kan?
Penuh tak puasa uals tahun nie?

Rabu lepas, anak-anak didik ials mengajak berbuka puasa sesama...
Anak didik?
Ials kan pernah mention dalam entri nie ...My Passion yang ials nie suka menari
Pas masa menjenguk semakin kerap dan kerana faktor usia...ials dah tak menari tapi ials mengajar tarian
So..depa nie anak didik la...kelab tarian kami dipanggil Electra Dance Group

Diorang ajak buka pose kar Red Wok kat Seksyen 7, Bandar Baru Bangi
Steamboat uals...
Kami pergi la..
RM33 seorang...
Berbaloi la kan sebab kami melantak hingga boyot memasing
Kami adalah kumpulan berbuka puasa yang paling last balik dari Red Wok..camne?
Ntahlah tapi ials rasa budak tarian memang semua kuat makan?
Kan?





Pernah korang tengok orang makan ice cream pakai pinggan camnie?

You Might Also Like

0 GLAM People

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe