COPY

123 cakk!

8:15 AM

OMA!!!
Ials dapat penghargaan lagi dari fellow blogger iaitu Cik Manis Pika
Apa dia?

Terharu giler bila dapat penghargaan sebegini...
MySpace

Trimas ye sebab bagi penghargaan sebegini
Apa dia penghargaannya?

Siap ada entry khas untuk ials tu....
Tak menangis ko?
Ada orang yang buat cenggitu untuk ko?
*ada le kot kat orang lain tapi ials nie kan jakun sebab baru lagi kat sini*

Nape dia bagi ials penghargaan nie?
Sebab ials adalah follower dia yang ke 123
cantik kan nombor itew?

Thousand thanks Ms Pika....
No words could express my gratitude..

You Might Also Like

3 GLAM People

  1. woo..bes2..sape cik manis?..aku lum dpt lg pghargaan ni..hehe

    ReplyDelete
  2. ubi : klik kat nama dia tu....thanks komen...

    ReplyDelete
  3. hahaha.. welcome.. pika pon terharu cz sudi jd folower pika.. hehehe

    ReplyDelete

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe