Selamat tinggal

9:34 PM

Selamat tinggal?
Kenapa?
Siapa?
Apa?

Huhuhu
FB nie banyak kegunaannya kan...
Boleh jumpa teman-teman lama
Sampai le teman tadika kan...

Malam nie, dalam mencari kengkawan lama nie, terjumpa satu nama yang kelihatan familiar
Dushum!!!
MySpace
Bagai kena tumbukan lak rasanya
Nama *$%^&*(&^%$& aka ex-skandal
Tetiba je ials sedey n sebak lepas terserempak ngan FB ex-skandal lama...
Siap ngan baby dia lagi..
Huhuhuu
That could have been my baby...
Hwaa!!!
MySpace

Tapi apa kan daya, Allah swt ada perancangan yang jauh lebih baik untuk kami berdua
InsyaAllah kami berdua masing-masing bahagia dengan kehidupan sekarang
Ials doakan kebahagiaan dia bersama keluarganya...

Tiber jeh sedey kan!!!
Mana tak nyer
Kenangan lampau kembali berterbangan mengisi ruang minda ini tika terlihat gambar keluarganya...
Manis, pahit, sakit, susah, senang kami bersama semua tergambar semula...
5 tahun beb!
Bukan sekejapan tuh...
Macam-macam jadi...
Jatuh bangun bersama
Akhirnya berkecai begitu jer
Kerana ego ials tak bisa memaafkan dia ketika itu
Jika tidak, mungkin kami masih boleh bersahabat sekarang

Di kesempatan ini, buat insan tersebut,
Maafkan saya atas kesalahan saya dahulu
Halalkan makan minum saya
Apa yang terbuat, terpakai, terguna..harap halalkan...
Juga silap saya kerana ego tidak mahu mendengar dan menerima alasan awak dahulu

Tapi sekarang semuanya telah lama berlalu
Saya doakan awak bahagia dan gembira dengan keluarga awak
Ada hikmahnya kita ditemukan dan dipisahkan
InsyaAllah untuk yang terbaik jua adanya

*Mati lah aku kena kutuk sebab jiwang karat kat sini*

You Might Also Like

1 GLAM People

  1. Pasni aku nak tulis buat cerita la aku nyer kisah nie...
    Ok tak?

    ReplyDelete

Thanks for the GLAM write-ups

GLAM Comments

Recent GLAM

Recent Posts Widget

Top GLAM Friends

GLAM Tweet


Click Me To Visit Bargain Shoppe

Subscribe