GLAM is WORLDWIDE


GLAM kini semakin berkembang di merata tempat, bukan sahaja di dalam Malaysia malahan berjaya mengjangkau ke luar negara.
I am so thankful kerana bernaung di bawah GLAM yang bukan sahaja kukuh dan stabil, malah mendapat sokongan penuh daripada syarikat dalam apa jua aktiviti yang dilaksanakan.

Siapa sangka sebuah kumpulan pembimbing usahawan online di bawah bimbingan CDM Hanis Haizi dan CDM Razali Zain akan berkembang sebegini pesat dan mendapat pengiktirafan besar dalam tempoh masa yang singkat.

With true determination and perseverance, Hanis Haizi dan Razali Zain built this empire!
And at such a young age too!
The unstoppable and strong duo


Banyak bukti kejayaan GLAM yang menyebabkan ia menjadi kumpulan pilihan ramai ushawan muda. Sebagai contoh, seorang pemimpin di bawah GLAM  iaitu CDM Maisarah Ibrahim telah dipilih untuk berucap semasa Majlis Ulang Tahun ke-21 yang akan diadakan pada 9 November 2013 kelak.
Manakan tidak bangga.
Seluas-luas Malaysia dan daripada pelbagai kumpulan yang ada, GLAM yang dipilih untuk berucap pada majlis syarikat yang sangat gah ini.
Bukan calang-calang orang yang akan dipilih untuk berucap di majlis berprestij begini.
CDM Maisarah mewakili GLAM di Majlis Ulang Tahun ke-21
BTW, ada sesiapa nak datang menyaksikan kegemilangan Majlis Ulang Tahun 21 nie secara life and merasakan sendiri gelombang GLAM memenuhi dewan pada hari itu?
Ada persembahan khas daripada artis terkenal, cabutan bertuah dan yang penting dapat menyaksikan GLAM beraksi.
Emel je saya dengan tajuk Saya ingin GLAM!

Lagi satu perkembangan GLAM yang sukar menjadi tandingan ialah keupayaannya untuk melebarkan sayap ke mana sahaja yang tercapai dek akal dan internet.
Kenapa?
Kerana kami menjalankan perniagaan sepenuhnya melalui internet dan jarak bukannya alasan untuk menidakkan peluang perniagaan.
GLAM is everywhere
So, orang Sarawak, mun kitak urang enchari orang Sarawak juak nok ada dalam GLAM  kamek salah surang GLAMpreneur.
Iboh enchari jauh gilak.
Contact jak kamek.
Senang kita mauk kelakar kelak.
Senang runding bah!
Haiqal Rawlins
012.280.1977
E-mail : rawlins.una@gmail.com | FB : rawlins.ichigo | IG : rawlins_glam


Post a Comment

0 Comments