Jawapan kepada "Bila nak kahwin?"



Di kala terjadi fenomena pertambahan usia nie, makin rajin pula yang bertanya soalan-soalan yang sudah pasti bukannya di bawah bidang kuasa saya.

#MissBizzy ada jawapan yang sesuai bagi para gadis yang menghadapi soalan yang sama, terutama di harai-hari perayaan atau ketika majlis di mana sanak-saudara berkumpul bersama.

All the best.
#VideoByRawlins Berhati-hati apabila bertanya soalan "Bila you nak kahwin ye #MissBizzy ?" Yang pasti #VictoriaBekam menyesal yang teramat sangat selepas bertanya soalan itu kerana rupa-rupanya #IqbalInnocent bermain kayu tiga aka curang dengannya. Terus #VictoriaBekam meminta bantuan daripada #Kiki untuk mengenakan #Santau kepada #MissBizzy . Huish! Tak elok main-main santau nie ye. Maka berhati-hati apabila bertanya soalan meruntun hati ini kepada golongan yang masih belum mendirikan rumahtangga nie. And jangan sampai ada yang bertanya pada anda juga "Cik pula bila nak menjadi arwah?" Semuanya percaturan Allah swt maka adalah hikmahnya jika jodoh lambat kan. One better not play with God's willing kan. #Vines #MalayVines #MalayVine #MalaysianVine #VineMaker #InstavVideo #VideoLawakLimaBelasSaat #byrawlins #byrawlinsdotcom @thefaizdgaf pinjam watak #Kiki ek
A video posted by Rawlins GLAM (@rawlins_glam) on
Apa yang terjadi selepas jawapan ini dilontarkan adalah di atas tanggungjawab sendiri ye.

Haiqal Rawlins
012.280.1977
Facebook RSS Twitter Email


Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: rawlins.una@gmail.com