Nasi Tak Bersalah

7:30 AM 7 Comments A+ a-

Ada yang sama macam saya tak?
Bermula tahun baru, maka adanya azam baru (walaupun telah diulang tayang hampir 5 kali kot).

Mine is to get fit, again!
What is yours?
Mudah-mudahan kekal NEKAD
Tak mengapa.
Asalkan berusaha kan.

Menurut Kevin Zahri, makanan di Malaysia tiada salahnya dalam mengawal pemakanan kita.
Just kena pandai 'mengira' apa yang kita makan.

Lepas makan, jangan simpan sahaja.
Kena la bakar/ guna semula kalori yang dah kita makan.

Macam mana caranya?
Nope. This is WRONG!
Now, you want me to slap you silly?
Kaedahnya, Kevin Zahri juga suka makan AYAM GORENG dan dia makan hampir SETIAP HARI.

Tapi, kenapa badannya saiz itu je?

Nak tengok apa juadah harian Kevin Zahri?
Kevin Zaihri's FB
Now, you know why he is the size he is kan!

Chaiyok Rawlins.
You can do it too!!
Haiqal Rawlins
012.280.1977
Facebook RSS Twitter Email

7 GLAM People

Write GLAM People
Monday, 19 January, 2015 delete

Selamat maju jaya Rawlins ! :D

Reply
avatar
Rawlins GLAM
AUTHOR
Monday, 19 January, 2015 delete

Thanks Nuriesya
Harap2 tidak separuh jalan je
Hahaha

Reply
avatar
CikLily Putih
AUTHOR
Monday, 19 January, 2015 delete

bagus ni, k lily memang malas nak kira kalori makan ni, sebab tu gemuk kan..

Reply
avatar
Rawlins GLAM
AUTHOR
Monday, 19 January, 2015 delete

Bukan gemuk K Lily, kita memudahkan orang mencari kita..
hehehehe
Jom sama2 berazam K Lily

Reply
avatar
Paris Ashiqin
AUTHOR
Monday, 19 January, 2015 delete

Siapa yang salah? Mereka dan keluarga mereka!

Reply
avatar
Rawlins GLAM
AUTHOR
Monday, 19 January, 2015 delete

Tukang masak yang bersalah

Reply
avatar
Packaging
AUTHOR
Tuesday, 20 January, 2015 delete

Halo gan, mau cari Kemasan makanan yang cocok untuk segala macam jenis makanan? Kunjungi aja di sini. Terbukti cocok untuk segalam macam makanan karena anti air dan minyak. Bhannya terbuat dari kertas agar mudah didaur ulang serta ramah lingkungan. Jika Agan ada yang butuh, dapat menghubungi kami.

Reply
avatar

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe