BODOH ?

10:07 AM

Kesian kan bila bawa kereta besar and mahal tapi tak reti baca atau peraturan jalan raya
Nak kata tak reti baca, pakai keta mahal
Nak kata tak tau peraturan jalan raya, dah ada lesan bawa kereta (ke takde lesen sebenarnya?)
So, apakah sebab si empunya kenderaan ini berbuat begini?

Sebelum tu, sila klik sini



Takkan tak perasan depan tu pili bomba kan
Minta-minta la ials tak jadi macam nie kelak 
Amin
Contact me via Facebook (www.facebook.com/rawlins.ichigo) or via e-mail (loving.hate78@gmail.com) to jump start your steps towards realization of your Beautiful Dreams

You Might Also Like

6 GLAM People

  1. Serupa juga dgn org besar2 kan, makin tinggi pangkatnya makin tak faham undang2. Semua dilanggarnya sebab mereka tau mereka tak makan saman, mereka kebal dgn undang2 manusia. Mereka mungkin terlupa ada satu dunia lagi di mana tangan dan kaki pun bisa jadi saksi..

    ReplyDelete
  2. JR: keseiannyer mereka itu semua kerana tiada upaya berfikir dengn bijak!

    ReplyDelete
  3. Alaaa, karenahnya orang yang banyak makan duit haram macam tu le...
    haram halal tak peduli,
    undang-undang tolak tepi,
    ingat dunia semua mari,
    esok-esok bila mati,
    ada ke kereta tu nak peduli?

    Sori, tapi memang anti sangat bodoh sombong macam ni.

    ReplyDelete
  4. punyalah berdoa semalam semoga takde kebakaran... tak pasal2 jer mati sbb bomba xdpt nk ke paip bomba tu

    ReplyDelete
  5. Teachugger : betul..bodoh sombonh memang gitu. Penat la kami nie duk pandang semacam tapi buat tak tau je...hai...selfish!

    ReplyDelete
  6. Jae : kan...dah la buat muka bodoh kan bila kita pandang...pemalas and selfish!

    ReplyDelete

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Recent GLAM

Recent Posts Widget

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe