Pengalaman Malam Pertama

2:50 PM 6 Comments A+ a-

Hwargh!!!

Ngantuk sungguh.

Malam pertama uals.

Memang tak cukup tidur!

Pengalaman malam pertama memang best!

Best tapi memenatkan

Betulkan?

Tak caya cuba tanya yang first timer tu!

Best!
Sungguh!
Penat pun ye, ngantuk pun ye gak!

Mau tak penat, banyak kali bangun.

Sepanjang malam sampai ke pagi entah berapa kali bangun la kan.

Ada empat kali kot bangun!


Kalau dapat camni mau tak bangun...
Setiap kali dia minta memang kena bangun
Merengek je setiap kali dia bangun







Cuba tengok rupa yang merengek tu..


Memang le kena bangun kan...
Dia merengek nak menyusu ke, basah ke
Uals ingat apa?

Huish!
Nakal sungguh uals nie kan!



Posted using BlogPress from my iPad

6 GLAM People

Write GLAM People
Zar_ita J
AUTHOR
Saturday, 08 October, 2011 delete

pengalaman tu akan berterusan ke malam kedua, ketiga, keempat... dan seterusnya... hehehe

Reply
avatar
Saturday, 08 October, 2011 delete

Zar_ita J: betul...sampai bila la kan nak selesai...hik hik hik...but am loving it!

Reply
avatar
aReLaN
AUTHOR
Saturday, 08 October, 2011 delete

hahaha...slagi mne leh ade anak,slagi tulah ianya berterusan.

Reply
avatar
Saturday, 08 October, 2011 delete

aReLaN : betul la tu....selagi ada selagi dapat

Reply
avatar
Monday, 10 October, 2011 delete

Malam pertama cam ni msred dah tiga kali rasa.... Hheee

Reply
avatar
Monday, 10 October, 2011 delete

Msredcheesecake: keempat bila plak? Hehehe...

Reply
avatar

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe