Tips Kesihatan Ramadhan : Kopi Untuk Puasa


Wow!

Kopi di bulan puasa?
Ish..
Tak elok...
Nanti makin cepat haus kan.
Kalau kopi biasa memang akan menyebabkan kesan haus tapi Mineral Coffee tidak.
Malah ia baik untuk kesihatan plak.
Sangat-sangat membantu terutama di bulan Ramadhan nie.

Kenapa saya katakan begitu?

Ini adalah kerana ia diformulasikan dengan Garam Buluh berorganik dan semula jadi serta dikisar bersama serbuk kopi segar Robusta yang harum.
Maka, Mineral Coffe bukan sahaja memenuhi kepuasan penggemar dengan aroma, malahan ia membekalkan pelbagai mineral terutamanya Magnesium yang merupakan mineral penting untuk jantung.

Sepertimana diterangkan berkenaan Garam Buluh, ianya bersifat alkali. Sifat alkali ini akan meneutralkan asid di dalam badan kita.
Especially di bulan puasa, penghasilan asid di bahagian perut memang berlebihan.
Disarankan agar minum satu sachet ketika bersahur dan anda akan merasa selesa dan tidak pedih perut/ lapar di sepanjang siangnya. Apabila berbuka minum lagi satu sachet.

Oleh kerana Mineral Coffee mengandungi kebaikan Garam Buluh, ia memberi ruang untuk sel-sel badan untuk beroperasi dengan optimum. Ini kerana sistem badan berfungsi dengan lebih baik dalam keadaan alkali manakala keadaan berasid akan menyebabkan pelbagai jenis penyakit merebak. Keadaan badan yang berasid juga akan menggalakkan tumbesaran sel-sel kanser dalam badan. Dengan meminum Mineral Coffee, anda boleh mengurangkan risiko dijangkit penyakit dan juga kanser.

Satu lagi kelebihan Mineral Coffee ialah ia tidak ditambah gula, tidak mengandungi kolestrol atau bahan pengawet. Maka ia boleh digunakan oleh pesakit diabetik dan darah tinggi. Malah boleh membantu mengurangkan masalah kencing manis atau darah tinggi yang dihadapi.

Dengan harga RM26.50 sekotak (20 sachet) , disarankan agar pengguna mengamalkan pengambilan Mineral Coffee selama sebulan (3 kotak = RM79.50) untuk tempoh berkesan pada sistem badan.

Jika berminat untuk mendapatkannya, hubungi saya.
Jika anda berminat untuk menjadi pengedar dan mendapat bonus yang besar dan bakal diterbangkan ke Gold Coast, Australia pada 2014 kelak, lagi cepat hubungi saya. Ada pakej khas untuk anda.

Haiqal Rawlins 
012.280.1977 
E-mail : rawlins.una@gmail.com | FB : rawlins.ichigo | IG : rawlins_glam 


Post a Comment

2 Comments

  1. Replies
    1. The coffee really helps people with migraine and other sickness kan
      Contact me if you want more ok Zarina

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: rawlins.una@gmail.com