18SX: Angelina yang manja

Manjanya Angelina nie
Cakap sikit dah merajuk
Orang gurau-gurau je la
Takkan nak manja-manja pun tak leh?
Bukannya nak kawan ngan Polo ke, Passat ke

Asalnya gurau je
Taknak bawa Angelina gi kerja
Malas nak bawa dia
Sekali malam tu, dah puas tekan, dia tak bangun gak
Mengerang pun tidak
ADUH!
Nape nie sayang?
Nape takde respons?
Tak power ke?

Pastu siap minta kawan @ Jae Hashim tolong cucukkan pun Angelina buat tak tau je

Jangan la camnie sayang
Pening abang camnie

Bila dah pujuk-pujuk pun tak jalan, terpaksa panggil orang lain,
a total stranger,
untuk tengok-tengokkan dalam skirt Angelina

Kan dah orang lain tengok bawah skirt Angelina


Ye la...
Aku mana reti nak tengok

Sapa Angelina?
Kesayangan aku paling latest la kan

Nie la dia Angelina
Manja sangat

Korang ingat orang ke?
Ish!
Takkan le korang tak bagi nama kat kereta korang?
Tak?
Aku sorang je ek?
Heheheheh

Contact me via Facebook (www.facebook.com/rawlins.ichigo) or via e-mail (loving.hate78@gmail.com) to jump start your steps towards realization of your Beautiful Dreams

Post a Comment

2 Comments

  1. hahahahahahah lawak lawak...hari ini dalam sejarah sangat..........

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: rawlins.una@gmail.com