COPY

Kawan - Episod 6 : Mulus je orangnyer...

9:00 AM

Helo helo helo...
Ada lagi entry pasal kawan nie...
Mai la baca
Uals dah bosan baca entry pasal kengkawan ials ke?
Ala...baca je la...
Mesti ada yang terpikat nie kang dengan kengkawan ials nie

Kawan ials yang ke-5 nie sepertimana tajuk di atas la
Mulus orangnya....
Gebu, montok dan bergetah
*mati la aku kena pelangkung kang*

Dia nie ials kenal atas kawan juga...
Maklumlah..kan ials nie peramah
*lagi ayat masuk bakul*
Tapi sebenarnya ials kenal dia dari belajar lagi
Tapi itu kira cam zaman ials hi-class so ials kenal2 cenggitu je so takde nak berkenal mesra dengan dia nie...
*memang nak mampus ayat puji sendiri*
Ials ala-ala kekwat gitew...
*aik..tadi baru puji sendiri peramah, now kekwat plak...sah otak tak berapa nak betul nie*

Sekali bila abis belajar, berkawan plak sebab dia kawan ngan kawan ials
Apa nak cakap kan...dah jodoh gitew...
Giler taknak jodoh yang mulus, gebu dan montok serta bergetah nie

Sepanjang ials kenal dia
Ials dapat lihat 3 sifat beliau yang wajar dimiliki semua umat...chewaaahhh

1) Beliau nie pemurah orangnya. Suka belanja makan and tak berkira. Kalau gi mana-mana naik keta ngan dia, belum pernah lagi dia minta nak tong-tong minyak *jangan dia antar claim pasni sudah*.

2) Jim Carrey in the group. Dia suka melawak. Asal ada dia mesti ada lawak...asal ada lawak mesti ada dia...so...dia nie pelawak ke bahan lawak? Entahlah kan...hik hik hik. But ials finds that all those who love to joke is the people with healthy and sharp mind..betul tak?

3) Seorang yang penyayang. Bukan dengan ials lah. Nak mampus sayang ngan ials? Tak lah...dia sayang orang sekitar dia..dia sayang mak dia (anak mak OK)..sayang adik dia...sayang kengkawan dia..sayang ehem ehem dia (ada ke?)...hik hik hik...Kalau orang tu penyayang kita boleh tengok dari perlakuan dia la kan...pokoknya..dia memang penyayang lah...

So...ada sesapa berminat nak kenal dia nie?
Drop your comment and e-mail nanti ials kenen-kenenkan....
*memang sah ials jadi mangsa pembunuhan kejam pasni*

You Might Also Like

1 GLAM People

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe