Ombak Rindu: Lirik dan Video

2:15 PM

Semua dok heboh tentang Ombak Rindu, Aaron Aziz, Maya Karin dan Lisa Surihani
Best ke?
Pastu lagu Ombak Rindu nyanyian Hafiz dan Adira plak selalu je duduk tangga pertama dalam Hot.fm
Eh, best sangat ke?






Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku



Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku



Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung



Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku



Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti



Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya



Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Contact me via Facebook (www.facebook.com/rawlins.ichigo) or via e-mail (loving.hate78@gmail.com) to jump start your steps towards realization of your Beautiful Dreams

You Might Also Like

4 GLAM People

  1. memang best pun lagu ni...mendayu2 gitu..terus dah jadi ringtone tau...hik3

    ReplyDelete
  2. laskar pelangi : Best kan..heheheh...berapa kali dah tengok?

    ReplyDelete
  3. tak tgk pn ombak rindu. huu tapi lagu ni best la. menyayat hati. hehehe

    ReplyDelete

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Recent GLAM

Recent Posts Widget

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe