Pesanan untuk Kaki #Selfie

7:30 AM

Selfie, Miss Bizzy, Victoria Bekam, Video By Rawlins, Selfie Sampai Kiamat, Video Lawak Lima Belas Saat, Funny, Malay Vine, Vine Maker, Vines,
Sedihnya bila begini
Selalu kita dengar alasan kawan-kawan bila diajak selfie adalah seperti berikut :
a) Ala... tak siap lagi/ tak cantik lagi
b) Ala... mekap tak ready
dan lagi 800 juta alasan yang semuanya menyatakan diri tak bersedia

Ini jawapan #VictoriaBekam yang menyebabkan #MissBizzy terduduk bertafakur mensyukuri ciptaan Ilahi.
#VideoByRawlins Korang mesti kaki #selfie kan. Setiap kali melancong, tak sampai 15 minit mesti korang dah melilau mencari plug agar boleh caj smartphone korang ataupun menggelupur mencari powerbank rakan baik agar dapat menyambung nyawa smartphone dan meneruskan aktiviti selfie korang. Ada la seorang kawan ni, setiap kali #VictoriaBekam ajak berselfie, memanjang tak ready la, tudung senget la, lipstick tak cukup merah la, tona wajah tak sekata la, dan 8 juta alasan lain yang semestinya menunjukkan diri #MissBizzy tak cukup cantik. Kalau dah sejak azali buruk dan kalau buat pembedahan plastik 18 juta kali pun masih buruk, entah bila la dapat #Selfie dengan #MissBizzy kan? Korang ada ke rakan yang camni? Semua kena tunggu dia pastu masing-masing pun memberikan pujian palsu seumpama ini "takdelah.. kau dah ok dah tu" semata-mata kerana dah tak sabar nak menyerlah di dalam #Selfie itu. #MalayVine #VineMaker #Vines #MalaysianVine #VideoLawakLimaBelasSaat #byrawlins #byrawlinsdotcom #Lawak
A video posted by Rawlins GLAM (@rawlins_glam) on
Haiqal Rawlins
012.280.1977
Facebook RSS Twitter

You Might Also Like

0 GLAM People

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe