The Right Group : Green Leaders Academy Malaysia



Sebenarnya saya sendiri tidak menyangka akan menyertai kumpulan ini, apatah lagi untuk menyertai perniagaan pakaian dalam
But selepas memberanikan bertemu dengan Hanis Haizi dan melihat beliau, saya mengambil langkah berani dan tidak berpaling lagi


Sesungguhnya, pilihan jodoh yang tepat akan membantu kita melangkah lebih jauh
Jika kita tersilap memilih kumpulan, angan-angan akan tinggal angan-angan dan kita akan terkapai-kapai sendirian


Bimbingan tanpa henti, galakan tanpa jemu dan dorongan tanpa lelah dari Hanis dan Razali adalah faktor utama saya meneruskan perjuangan saya dalam mengubah hidup ke arah yang lebih selesa


Credits to beloved mentor Hanis Haizi



It was just started with a DREAM. The DREAM Turned into REALITY!! Because WE MAKE IT HAPPEN! 


Alhamdullilah berkat usaha berterusan dan consistent tuntut ilmu daripada leaders hasilnya terciptalah GLG Team hari ini.


After 2 years Hanis berkecimpung dalam business Premium Beautiful, maka tertubuhlah Green Leaders Group, ketika itu pencapaian Green Leader Group pertama kali dalam sejarah bawa 2 bas ke Hong Kong pada June 2011.






 Dalam banyak-banyak CDM di Malaysia, our team is the YOUNGEST TEAM but yet the FASTEST TEAM untuk bawa BUS melancong.


Tak cukup pencapaian itu, seterusnya semasa pergi ke Holland we are the ONLY team yang bawa BUS!! Congratzz to ALL Green Leaders Group to be apart of this success!!

Seterusnya pergi ke Vietnam hampir Satu Flight!! Lebih kurang 3 bus! Seronok tak terkata. Dan baru- baru ni balik dari Guangzhou, kami bawak lebih dari 1 flight. Dan total number of bus is 5!!


the bigger the BETTER!


tapau 2 flight!!

Green Leaders Group lead by young generation, all ideas are fresh and unique! We like to step forward and move fast! 


We are the NO 1 ONLINE PIONEER, coz back in 2009 masa tu Premium Beautiful tidak dikenali lagi. And starting from me, the founder of Premium Beautiful Top Agent and Green Leaders Group maka terciptalah Revolusi Premium Beautiful Online! 


Dan yang dapat tempias ialah rakan-rakan kongsi!! :) To all my GLG Team we have special topic on social media marketing, how important internet in our life. Kalau kita tak step forward kita akan ketinggalan. And the best part, everybody the "workable method", including other group too! :)


The best part if you GOOGLE Premium Beautiful, boleh kata 98% adalah from Green Leaders Group!! 






Common keyword! My name also dah jadi Keyword for Premium Beautiful... kata legend kan? :P









Now Green Leaders has their own Academy, specially for team members, hands on training on Motivational talk, Technical part on Premium Beautiful corset, Setting Efficient, and Goal Setting.
And Social media marketing also part of the knowledge that we share. Especially on blogging and Facebook. Most of our team members banyak back ground IT, maka mereka juga contribute kepada semua ilmu-ilmu ini. 

masa ni buat POWER UP session

Gerak Gempur mengikut Zon jugak dilakukan untuk rakan-rakan kongsi yang luar dari KL untuk serap aura leader!  Thank you to all CDMs from GLG group yang sama-sama menjayakan program GLG Gerak Gempur Seminar!

Zon Selatan

Zon Pantai Timur

Be apart of our TEAM today!! 
Be in the Right Group! 
Choose GLAM!!
We will guide you to Succeed! 

CONTACT ME
RAWLINS 
Facebook : www.facebook.com/rawlins.ichigo
E-mail : rawlins.una@gmail.com
Mobile : 012-2801977



Post a Comment

0 Comments