Bukan semua bernasib baik

8:03 AM 4 Comments A+ a-

Mesti ramai dah tengok iklan dari Thailand yang lawak nie

Kalau semua perempuan boleh buat cenggini, mesti korang bahagia kan
mesti ramai yang boleh kalahkan Dolly Parton ataupun Pamela Anderson kan

Tapi sayangnya bukan semua boleh buat cenggitu

Tapi ada cara untuk jadi sebegitu cantik dan kurus
Macam mana?

PREMIUM BEAUTIFUL jawapannya
Dah banyak dah entry tentang kebaikannya
Klik je 

Jangan tunggu lama-lama..
Nanti memasing segan nak tengok diri sendiri kat cermin

Memasing mesti nak jadi cam gini kan

Klik : Yummy?

Contact me via Facebook (www.facebook.com/rawlins.ichigo) or via e-mail (loving.hate78@gmail.com) to jump start your steps towards realization of your Beautiful Dreams

4 GLAM People

Write GLAM People
lia fen
AUTHOR
Saturday, 26 November, 2011 delete

hahaha lawak2~!iklan xblh blah...!

Reply
avatar
Sunday, 27 November, 2011 delete

lia fen : lawak kan..tapi kalau betul best kan

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
Sunday, 15 July, 2012 delete

wah.hihi.

Reply
avatar

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe