Bukan semua bernasib baik

8:03 AM

Mesti ramai dah tengok iklan dari Thailand yang lawak nie

Kalau semua perempuan boleh buat cenggini, mesti korang bahagia kan
mesti ramai yang boleh kalahkan Dolly Parton ataupun Pamela Anderson kan

Tapi sayangnya bukan semua boleh buat cenggitu

Tapi ada cara untuk jadi sebegitu cantik dan kurus
Macam mana?

PREMIUM BEAUTIFUL jawapannya
Dah banyak dah entry tentang kebaikannya
Klik je 

Jangan tunggu lama-lama..
Nanti memasing segan nak tengok diri sendiri kat cermin

Memasing mesti nak jadi cam gini kan

Klik : Yummy?

Contact me via Facebook (www.facebook.com/rawlins.ichigo) or via e-mail (loving.hate78@gmail.com) to jump start your steps towards realization of your Beautiful Dreams

You Might Also Like

4 GLAM People

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe