Beast Machines Transformers

8:15 AM

Hi all
Uals mesti dah tengok Transformers : Dark of The Moon kan?
Ials tengok dah..Best la sebab banyak robots *ayat cam bebudak*
Ials suka sangat la robot2 yang boleh tukar2 nie...
Sampai ials beli la dvd set Beast Wars dulu...
Memang menarik la

Now, ials sibuk mengulangkaji Beast Machine Transformers plak online @ youtube sajoh


Macam bebudak kan?
Ials sanggup tau bangun awal weekend untuk tengo kartun sampai ke tengah hari kalau takde apa perancangan nak ke mana2
Seronok wei tengok labah-labah, harimau bintang, tikus, kelawar, gorila dan helang bertukar jadi robot.
Syiok ok!
MySpace
Ada yang tak paham ngan kegilaan ials nie
Ramai yang sibuk menonton telemovie/ sinetron kat TV tapi ials takde minat yang tu
Ials tengok kartun gak..
hahahah
Nape?
Sebab menjadikan ials muda!!!

You Might Also Like

0 GLAM People

Thanks for the GLAM write-ups


Click Me To Visit Bargain Shoppe

GLAM Comments

Top GLAM Friends

GLAM Tweet

Subscribe